بدترین عادت مربوط به صبحانه که عضلات را از بین می برد



آیا صبحانه و توده عضلانی مرتبط هستند؟ اینکه چگونه باید صبحانه خود را هر روز ساختار دهید گیج کننده به نظر می رسد. به خصوص اگر می خواهید همیشه تناسب اندام خود را حفظ کنید یا توده عضلانی خود را افزایش دهید. با دکتر چک همراه باشید…… صبحانه ای که عضلات را از بین می برد… در سال های اخیر، دانشمندان بر روی روش روزه داری (عدم حذف برخی وعده های غذایی مانند صبحانه) تمرکز کرده اند زیرا افراد می توانند با کمک این رژیم غذایی. کاهش وزن. این رژیم باعث افزایش سرعت متابولیسم و ​​در عین حال محدود کردن میزان کالری دریافتی می شود. البته باید بگوییم که این سبک غذا خوردن کامل نیست زیرا طبق مطالعات انجام شده افرادی که از این رژیم غذایی پیروی می کنند بیشتر سردردهای مداوم را تجربه می کنند. به خصوص در ساعات اولیه روز چون به چرخه غذایی جدید عادت کرده اند. یک رژیم غذایی عالی که باعث می شود ماهیانه 6 کیلو وزن کم کنید بخوانید، با این رژیم از مشکلات گوارشی مانند یبوست و اسهال در امان نخواهید بود. حتی افرادی که سعی در افزایش حجم عضلانی خود با کمک این رژیم داشتند نیز به نتایج خوبی نرسیدند. در مطالعه دیگری، دانشمندان از شرکت کنندگان خواستند از بعدازظهر تا ساعت 8 بعد از ظهر هر غذایی را که دوست دارند بدون محدودیت بخورند. در پایان مطالعه، وزن شرکت کنندگان تغییری نکرد، اما یکی دیگر از معایب این رژیم مشخص شد: شرکت کنندگان وزن کم نکردند، اما توده عضلانی آنها کاهش یافت، در حالی که افرادی که از این رژیم استفاده می کنند به دنبال موارد زیر هستند: کاهش میزان چربی آنها انباشته می شوند. محدودیت از این واقعیت ناشی می شود که شرکت کنندگان مجاز بودند هر غذایی را که دوست دارند بخورند. البته اگر رژیم‌های سخت‌تری را دنبال می‌کردند یا کالری دریافتی خود را علاوه بر روش ناشتا حساب می‌کردند، ممکن است نتایج متفاوت باشد یا نباشد. افرادی که می خواهند روزه بگیرند برای رسیدن به نتایج متناوب باید از راهنمایی های متخصص تغذیه پیروی کنند و از یک سری الگوهای ورزشی خاص پیروی کنند. علاوه بر این، بدون ورزش منظم یا پیروی از یک رژیم غذایی متعادل مانند رژیم مدیترانه ای یا پالئو، باید بگوییم که این رژیم دارای معایب بسیاری است. فراموش نکنید که اگر از رژیم روزه داری متناوب پیروی می کنید، هرگز نباید از صبحانه غافل شوید. در غیر این صورت توده عضلانی به مرور زمان کاهش می یابد. صبحانه و حجم عضلانی برای افزایش حجم عضلانی از خوردن صبحانه غافل نشوید و مقدار مناسب پروتئین را در این وعده غذایی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید